Digitaliseringsstrategi
Det er vores ambition at bruge digitaliseringen til at sikre kvalitet og service sideløbende med stigende krav om effektivitet, sådan at den stadig strammere økonomi påvirker den nære borgerkontakt mindst muligt.
Den digitale service er god borgerservice. Borgerne har mulighed for at betjene sig selv, når de har tid og er ikke afhængige af vores åbningstider. Vi skal fortsat have gode digitale kommunikationskanaler, der stilles til rådighed for borgerne, når de har behovet.
Med denne digitaliseringsstrategi ønsker vi at beskrive, hvordan Brøndby Kommune vil leve op til de fællesoffentlige krav til digitalisering, og hvordan vi vil bruge digitaliseringen til at skabe en mere sammenhængende, effektiv og tidssvarende service og udnytte det potentiale, digitaliseringen rummer.
Læs digitaliseringsstrategien her
Service- og Kanalstrategi
Her kan du læse Brøndy Kommunes Service- og Kanalstrategi.
Service og kanalstrategi for Brøndby Kommune
Webstrategi
Her kan du læse Webstrategi for Brøndby Kommune 2012-2015
Kommunikationspolitik
Kommunikationen har betydning for, hvordan borgere og virksomheder opfatter os, og hvordan kommende og nuværende medarbejdere ser på kommunen som arbejdsplads.
En kommunikationspolitik er en hjælp til at sikre kvaliteten af kommunikationen, så kommunen opfattes som en helhed, og så servicen er den samme, uanset hvilken medarbejder og hvilken enhed, man kommunikerer med.
Politikken bygger på to værdier, som al kommunikation skal tage udgangspunkt i. Brøndby Kommune vil gerne fremstå som professionel og imødekommende. Det betyder at:
-
Alle kommunikationsaktiviteter er målrettede og har et klart defineret formål
-
Dialogen er i tilpasset modtageren
-
Sproget er klart, venligt og forståeligt
Kommunikationspolitik for Brøndby Kommune
Retningslinjer for reklame
Retningslinjer for reklamer i Brøndby Kommune