03.11.20

Ydelsesservice er lukket for henvendelser fra 9. november til 20. november

Det sker, fordi vi får et nyt, landsdækkende udbetalingssystem, som betyder, at kommunens medarbejdere ikke har adgang til systemet i perioden.

Der vil derfor være lukket for alle henvendelser, der vedrører udbetalinger, både henvendelser fra borgere og virksomheder. Vi åbner igen mandag den 23. november.

Det betyder, at der i perioden kan forekomme længere sagsbehandlingstid i forbindelse med nye ansøgninger om kontanthjælp m.v. og nye ansøgninger om hjælp i særlige tilfælde (enkeltydelser mv.)

Det vil heller ikke være muligt at foretage udbetalinger til virksomheder i forbindelse med løntilskud, - og fleksjob.

Har du spørgsmål?
Hvis du har spørgsmål til din ydelse kan du kontakte os til og med den 6. november 2020. Derefter kan du i helt akutte situationer kontakte os på mail: Borgerservice@Brondby.dk. Men vær opmærksom på, at vi ikke kan slå din sag op i systemet. Vi åbner igen mandag den 23. november.

Skrevet af Brøndby Kommune