Ingen Digital Post i fire dage

Digital Post lukkes ned fra torsdag den 17. marts kl. 15:00 til mandag den 21. marts kl. 10.00.

I en kort overgangsperiode på fire dage kan der ikke sendes digital post til eller fra kommunen.

Nedlukningen skyldes, at Danmark får en ny Digital Post-løsning den 21. marts 2022, og at alt data skal flyttes sikkert fra det nuværende system til det nye.

Hvis du vil vide mere om Digital Post og den nye løsning kan du læse mere på borger.dk - digitalpost 

Kontakt

Borgerservice

Brøndby Rådhus
Park Allé 160
2605 Brøndby

Tlf. 43 28 28 28

borgerservice@brondby.dk

Åbningstider

Mandag - onsdag: Kl. 09.00 - 13.00
Torsdag: Kl. 13.00 - 17.30
Fredag: Kl. 09.00 - 12.00

Telefontider

Mandag - onsdag: Kl. 09.00 - 14.30
Torsdag: Kl. 09.00 - 17.30
Fredag: Kl. 09.00 - 12.00

Undgå lang ventetid i telefonen 

Sidst opdateret den 16. marts 2022
Skrevet af Brøndby Kommune