Har du ikke fået udbetalt varmecheck pga. forkerte oplysninger i BBR?

Udbetaling af varmecheck sker bla. på baggrund af registrering af varmekilden i BBR.


Er din varmekilde forkert registreret i BBR, så skal det rettes på selvbetjeningsløsningen www.bbr.dk/ret

Rettelsen giver dog ikke ret til varmecheck, da der ikke kan rettes med tilbagevirkende kraft.

Har din husstand ikke modtaget varmechecken, og mener du samtidig, at din husstand er berettiget til varmechecken, kan du i starten af 2023 ansøge om at få udbetalt varmechecken.
Læs mere på www.varmecheck.dk

Det er den til enhver tid nuværende ejer, der er ansvarlig for, at oplysningerne i BBR-registret er korrekte. Læs mere under Ejendomsdata og BBR

Kontakt

BBR-teamet

Teknik- og Miljøforvaltningen

Brøndby Rådhus
Park Allé 160
2605 Brøndby

Tlf. 43 28 24 39

tmf-bbr@brondby.dk

Åbningstider

Mandag - onsdag: Kl. 09.00 - 13.00
Torsdag: Kl. 13.00 - 17.30
Fredag: Kl. 09.00 - 12.00

Telefontider

Mandag - onsdag: Kl. 09.00 - 14.30
Torsdag: Kl. 13.00 - 17.30
Fredag: Kl. 09.00 - 12.00

Sidst opdateret den 15. december 2022
Skrevet af Brøndby Kommune